Regulamin sklepu

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.verticalfit.pl 

Właścicielem sklepu internetowego Vertical Fit, działającym pod adresem www.verticalfit.pl 

P.H.U. INCOR

ul. Brochowska 21/10 

52-019 Wrocław

NIP 8992626303

REGON 021377760

 

Warunkiem złożenia i potwierdzenia zamówienia w sklepie internetowym jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych Konsumenta do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

Złożone zamówienie stanowi umowę kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Sklep dopuszcza istnienie przerw technicznych, wyłączających Sklep z przyjmowania i realizacji zamówień Konsumentów. Realizacja zamówień następuje w dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni, w których Sklep jest zamknięty.

Zamówienie towaru jest możliwe po pozytywnym wypełnieniu formularza rejestracyjnego na stronie www.verticalfit.pl. Po potwierdzeniu rejestracji i uzyskaniu dostępu do własnego konta przejdź do karty produktu, by zakupić wybrany przez siebie model.

Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością wpłynięcia.

Przetwarzanie zamówienia trwa 3-5 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu. Wysyłka następuje w momencie skompletowania przez Sklep wszystkich zamówionych przez Konsumenta produktów.

Zamówienia wysyłane są listem poleconym priorytetowym lub przesyłką kurierską. Klient jest informowany o nadaniu przesyłki, otrzymuje też numer nadania przesyłki. W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o wykonanie fotografii uszkodzonej paczki / produktu oraz przesłanie informacji na adres: sklep@verticalfit.pl.

Czas dostarczenia przesyłki to 14 dni roboczych od dnia wpływu pieniędzy na nasze konto bankowe. W przypadku nieprzewidzianego wydłużenia się czasu doręczenia przesyłki Klient zostanie poinformowany o tym telefonicznie drogą mailową. 

Klient jest zobowiązany do przeczytania Regulaminu. Nie odpowiadamy za sytuacje powstałe w wyniku nie przeczytania Regulaminu przez Klienta.

Wysyłka, termin doręczenia przesyłki – spoza stanów magazynowych

W celu określenia ceny wysyłki oraz czasu doręczenia produktu nie znajdującego się na magazynie, wymagane jest indywidualne zapytanie mailowe, które prosimy złożyć na adres: sklep@verticalfit.pl

 

- Odbiór osobisty

Istnieje możliwość odbioru osobistego przesyłki na terenie Wrocławia. Aby dowiedzieć się, kiedy można odebrać przesyłkę, należy wysłać zapytanie mailowe na adres sklep@verticalfit.pl, w tytule maila wpisując „Odbiór osobisty: numer zamówienia”, lub kontaktując się z nami telefonicznie.

ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY TYLKO PO UPRZEDNIM KONTAKCIE Z NASZYM SKLEPEM.

ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY TYLKO W NASZEJ PRACOWNI:

POLE EMPIRE 

Plac Teatralny 1, domofon 12, II Piętro

50-051 Wrocław

 

- Ceny, podatki

Cena produktu jest ceną brutto (wliczony podatek VAT).

Cena produktu nie zawiera kosztów przesyłki. Koszt przesyłki (Poczta Polska – list polecony priorytetowy) jest doliczany każdorazowo na koniec zrealizowanego zakupu. Cena przesyłki przy wadze paczki do 1 kg to 12,00 zł. Ubezpieczenie przesyłki jest możliwe na życzenie Klienta i jest dodatkowo płatne wg cennika Poczty Polskiej.

 

§2 PŁATNOŚĆ

1. „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”.

2. Dostępne formy płatności:

- Karty płatnicze:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro


- Przelewy24:

 Potwierdzeniem opłaty przez Przelewy24 jest wiadomość generowana przez System o udanym wykonaniu transakcji i wpływie środków na nasze konto Przelewy24. Prosimy o zachowanie potwierdzenia wykonanej transakcji.

-  PayPal:

 Potwierdzeniem opłaty przez PayPal jest wiadomość generowana przez System o udanym wykonaniu transakcji i wpływie środków na nasze konto PayPal. Prosimy o zachowanie potwierdzenia wykonanej transakcji.

- Przelew bankowy:

Dane do przelewu bankowego:

Nazwa: P.H.U. INCOR 

Adres: ul. Brochowska 21/10

52-019 Wrocław

Bank: Credit Agricole

Numer konta: 53 1940 1076 3165 5361 0000 0000



3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.

4. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być
wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

 

§3 ODSTĄPIENIE OD UMOWY, WYMIANA TOWARU

Odstąpienie od umowy i zwrot zamówionego towaru możliwy jest w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny.

By zwrot został przyjęty, towar musi być w nienaruszonym stanie, nie nosić śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz musi posiadać oryginalne metki.

Do zwracanego towaru powinny być dołączone następujące dokumenty: dowód zakupu lub faktura, pisemne potwierdzenie rezygnacji.

Przed zwrotem zakupionego produktu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. W przypadku nie dopełnienia przez Klienta powyższych warunków, zwrot towaru nie zostanie przyjęty. Koszt dostarczenia do sklepu zwracanej przesyłki leży po stronie Klienta. PRODUKTY PRZECENIONE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM ANI WYMIANIE.

 

§4 REKLAMACJA

Wszelkie produkty zakupione w sklepie Vertical Fit objęte są prawem rękojmi na zasadach ogólnych, określonych w przepisach kodeksu cywilnego. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w przypadku, gdy produkt posiada wadę, nie wynikającą z niewłaściwego użytkowania.

Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub fakturę. Ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. Koszt przesyłki reklamowanego produktu do sklepu ponosi Klient. Po otrzymaniu przez nas przesyłki Klient będzie na bieżąco informowany o statusie rozpatrywania wniosku.

Pozytywne rozpatrzenie reklamacji: Zwracany jest koszt przesyłki z reklamowanym produktem. Klient otrzymuje towar nowy lub naprawiony, a koszt wysyłki ponosi Sprzedawca. W przypadku braku towaru na magazynie zwracane są pieniądze (równowartość wpłaty za zakupiony towar).

 

- Reklamacje z tytułu uszkodzenia przesyłki podczas transportu 

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany będzie protokół szkód podpisany przez Klienta oraz przewoźnika. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki prosimy o wykonanie zdjęcia oraz spisanie protokołu szkód. 

Adres do wysyłki zwrotów i reklamacji: 

POLE EMPIRE

Plac Teatralny 1, domofon 12, II Pietro

50-051 Wrocław

Telefon 502-169-179

 

- Ceny, podatki 

 

Cena produktu jest ceną brutto (wliczony podatek VAT). 

Cena produktu nie zawiera kosztów przesyłki. Koszt przesyłki (Poczta Polska – list polecony priorytetowy) jest doliczany każdorazowo na koniec zrealizowanego zakupu. Cena przesyłki przy wadze paczki do 1 kg to 12,00 zł. Ubezpieczenie przesyłki jest możliwe na życzenie Klienta i jest dodatkowo płatne wg cennika Poczty Polskiej. 

 

- Zwroty 

Zwrot zamówionego towaru możliwy jest w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podawania przyczyny. 

By zwrot został przyjęty, towar musi być w nienaruszonym stanie, nie nosić śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz musi posiadać oryginalne metki. 

Do zwracanego towaru powinny być dołączone następujące dokumenty: dowód zakupu lub faktura, pisemne potwierdzenie rezygnacji. 

Przed zwrotem zakupionego produktu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. W przypadku nie dopełnienia przez Klienta powyższych warunków, zwrot towaru nie zostanie przyjęty. Koszt dostarczenia do sklepu zwracanej przesyłki leży po stronie Klienta. PRODUKTY PRZECENIONE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM ANI WYMIANIE. 

 

§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

Zawartość sklepu internetowego WWW.VERTICALFIT.PL Znaki towarowe, handlowe, nazwy producentów i firm wykorzystane na naszych stronach są zastrzeżone. Wszelkie zamieszczone na stronie informacje w zakresie umowy sprzedaży reguluje kodeks cywilny. 

- Przepisy o ochronie danych osobowych 

Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych naszych Klientów. Klient ma prawo wglądu w swoje dane, prawo do ich poprawiania, może także żądać zaprzestania ich wykorzystywania w bazie danych Sklepu Vertical Fit. Korzystając z naszych usług i rejestrując się przy pomocy formularza rejestracyjnego, zgadzasz się na wykorzystywanie i przechowywanie Twoich danych dla potrzeb realizacji umowy oraz innych prawnie usprawiedliwionych celów, w tym promocyjnych, marketingowych i ewidencyjnych. Korzystając z naszych usług i rejestrując się przy pomocy formularza rejestracyjnego, zgadzasz się na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144,poz. 1204 ze zm.)


Sposoby płatności:

Vertical Fit na Instagramie
Copyright © 2014-2017 VerticalFit. Created by Upbrand.pl